RSS linkedin

تاریخ‌های مهم کنگره

آغاز ارسال دستاورد:

پایان مهلت ارسال دستاورد: 18 تیر 1396

اعلام نتیجه‌ داوری دستاوردها:

آغاز نام‌نویسی در کنگره:

برگزاری کنگره: 14 و 15 آبان 1396

کمیته اجرایی

وظیفه کمیته اجرایی طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای امور اجرایی کنگره از مرحله فراخوان تا انتشار مجموعه مقاله‌ها و نشست‌های کنگره است. این کنگره در ارتباط نزدیک با کمیتة راهبری کنگره و کمیتة علمی  کار خود را دنبال می‌کند و با کمیته‌های ارزیابی و انتشارات انجمن نیز در ارتباط است.

 وظایف

کارهایی که در این کمیته انجام می‌شود همه جنبه اجرایی دارد. محتوایی که از کمیتة علمی، کمیتة راهبری کنگره و یا هیئت مدیره (همچون تصویب محتوای فراخوان) تهیه می‌شود به این کمیته ارائه می‌شود.

  •  پیش از برگزاری

1) برنامه‌ریزی اجرایی؛

2) تهیه پوستر فراخوان؛

3) اطلاع‌رسانی و تبلیغات؛

4) انجام امور مربوط به پذیرش؛

5) انجام امور مربوط به ثبت نام؛

6) انجام امور مربوط به فضا و تجهیزات؛

7) انجام امور مربوط به پذیرایی؛

8 برنامه‌ریزی برای عکاسی، صدابرداری و فیلمبرداری (مستند سازی کنگره)؛

9) پیگیری برای جذب حامی مالی و معنوی؛

10) طراحی، بارگزاری اطلاعات، به‌روز رسانی و نگهداری وب‌سایت کنگره؛

11) انتشار چکیده‌نامه؛

12) تنظیم برنامه برگزاری و جدول برنامه‌ها؛

13) انتشار جدول برنامه‌ها و بروشور انجمن برای پخش در روزهای برگزاری کنگره ؛

14) آماده کردن تابلوهای راهنما برای کنگره و نشست‌ها؛

15) آماده کردن تابلوهای خیر مقدم و تابلوهای هدایت کننده به تالارها و کارگاه‌ها و پوسترها.

  • هنگام برگزاری

1)      اجرای ارزیابی علمی و عمومی؛

2)      توزیع محتوای علمی کنگره (چکیده‌نامه و جدول برنامه‌ها)؛

3)      پذیرایی‌های بین نشست‌ها ؛

4)      پذیرایی نهار؛ و نهار

5)      ) مستندسازی (عکاسی، فیلمبرداری و ضبط صدا)؛

6)      تماس با مطبوعات و به‌روزنگهداشتن وب‌سایت و دادن اطلاعات و اخبار روز؛

7)      پخش آنلاین (در صورت لزوم)؛

8)      ثبت‌نام حضوری؛

9)      صدور گواهی شرکت؛

10)  برنامه‌ریزی برای اعطای جوایز؛

11)  برنامه‌ریزی برای تشکر و قدردانی‌ از افراد (اختتامیه کنگره)؛

12)  برنامه‌ریزی برای تسهیل ایاب و ذهاب افراد؛

13)  برنامه‌ریزی برای امکانات رفاهی برای شرکت‌کنندگان.

  •  پس از برگزاری

1)      پیگیری ارسال گواهی‌ها؛

2)      تسویه حساب‌های مالی؛

3)      پیاده‌سازی محتوای کنگره (سخنرانی‌ها، نشست‌ها و غیره)؛

4)      انتشار محتوای کنگره؛

5)      ایجاد پایگاهی برای عکس‌ها و فیلم‌های کنگره؛

6)      ایجاد پایگاهی از فایل‌های صوتی نشست‌ها‌ و سخنرانی‌ها؛

7)      تهیه نسخه با کیفیت از عکس‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری کنگره (برای آرشیو دفتر انجمن).

 

 کارگروه‌ها

کمیتة اجرایی دربرگیرنده کارگروه‌های زیر است:

-     کارگروه مالی و جذب حامی؛

-     کارگروه مستندسازی.

کنگره سالانه منتظر شنیدن پرسش‌ها، انتقادات و پیشنهادهای شما است.

        congress.ilisa.ir          این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

درباره کنگره

کنگره متخصصان علوم اطلاعات، ‌کنگره ایست حرفه‌ای که از سال 1394 و با هدف نزدیک کردن حرفه و دانشگاه و آغاز به‌ کار کرده است. این کنگره تلاش می‌کند مکمل همایش‌های دانشگاهی و علمی- پژوهشی باشد که در انجمن‌های علمی و دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور برگزار می‌گردد.
رفتن به بالا