دومین پیش‌نشست شاخه‌های استانی ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
انجمن علمی کتابداري و اطلاع‌رسانی ایران، ششمين کنگرۀ ملي متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه‌اي از نشست‌های موضوعی مرتبط در بهار ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در اين كنگره ارتباط و تأثیرگذاری تحول ديجيتال بر علوم اطلاعات از منظرهاي مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
در این راستا دومین پیش‌نشست شاخه‌های استانی روز دوشنبه،‌ ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با موضوع «نقش شاخه‌های استانی در ترغیب کتابخانه‌ها و کتابداران در همراهی با تحول دیجیتال» به دبیری آقای دکتر حسن مقدس‌زاده (رئیس اداره آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) در فضای ادوبی کانکت انجمن برگزار خواهد شد.
مهمانان این پیش‌نشست آقایان دکتر محمدرضا قانع (مشاور ریاست در امور پژوهشی- عضو هیأت علمی گروه پژوهشی ارزیابی و توسعه منابع مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری)، دکتر عیسی زارعی (پژوهشگر دانشکده دین و رسانه، دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) و خانم دکتر شعله ارسطوپور (عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد) خواهند بود.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک (https://learning.ilisa.ir/provincialbranches)، در بستر ادوبی کانکت، در نشست حضور یابند.

آخرین اخبار