نخستین پیش‌نشست دانشجویان و دانش‌آموختگان ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
انجمن علمی کتابداري و اطلاع‌رسانی ایران، ششمين کنگرۀ ملي متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه‌اي از نشست‌های موضوعی مرتبط در بهار ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در اين كنگره ارتباط و تأثیرگذاری تحول ديجيتال بر علوم اطلاعات از منظرهاي مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

دوشنبه،‌ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، اولین پیش‌نشست دانشجویان و دانش‌آموختگان از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در فضای ادوبی کانکت انجمن با موضوع «تحولات دیجیتال: تغییرات سرفصل‌ها» برگزار خواهد شد. دبیر این پیش‌نشست خانم فهیمه علی عسکری (دبیر اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی ایران (ادکا) و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی) و مهمانان آن نیز آقایان دکتر عبدالحسین فرج‌پهلو (رییس کارگروه برنامه‌ریزی و گسترش علم اطلاعات و دانش‌شناسی وزارت علوم و استاد گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز)، دکتر جعفر عبادالله عموقین (معاون پژوهشی و فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم و عضو هیئت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه قم) و ایمان نریمانی (کارشناس ارشد مدیریت اطلاعات و کتابدار کتابخانه عمومی) و خانم فرحناز سلطانی (مدیر مسئول پژوهیار مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور) خواهند بود.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست که در بستر ادوبی کانکت برگزار می شود، در روز و ساعت مقرر، از اینجا وارد جلسه شوند.

آخرین اخبار