نخستین پیش نشست شاخه‌های استانی ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
انجمن علمی کتابداري و اطلاع رسانی ایران، ششمين کنگرۀ ملي متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه اي از پنل‌هاي موضوعی مرتبط در بهار ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در اين كنگره ارتباط و تاثیرگذاری تحول ديجيتال بر علوم اطلاعات از منظرهاي مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

دوشنبه،‌ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، اولین پیش‌نشست شاخه‌های استانی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در فضای ادوبی کانکت انجمن با موضوع: «عملکرد یکساله شاخه‌های استانی در راستای تحول دیجیتال» و با حضور دکتر حسن مقدس‌زاده دبیر کمیته شاخه‌های استانی و رئیس اداره آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان دبیر نشست و آقایان دکتر هادی هراتی (نایب رییس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخۀ خراسان و مدیر امور عمومی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد)، دکتر رضا اکبرنژاد (رییس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخۀ آذربایجان شرقی و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)، دکتر محمدرضا قانع (رییس هیأت مدیره شاخۀ منطقه جنوب و عضو هیأت علمی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری) و دکتر مرتضی محمدی استانی (دبیر انجمن شاخه قم) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست که در بستر ادوبی کانکت برگزار می شود، در روز و ساعت مقرر، از اینجا وارد جلسه شوند.

آخرین اخبار