اولین پیش‌نشست کتابخانه‌های عمومی ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد

 

اولین پیش‌نشست کتابخانه­‌های عمومی با عنوان « نقش هوش مصنوعی در تحول شیوه فعالیت و ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی» روز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت مجازی و در فضای ادوبی کانکت هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات به آدرس اینترنتی برگزار خواهد شد.

اعضای حاضر در این پیش‌نشست:

  • دکتر عباس حسین زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان (دبیر پیش‌نشست)
  • دکتر منصور کوهی رستمی، هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز
  • نغمه میلانی‌فر، دانشجوی دکتری علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران

و دکتر سیدباقر میرعبداللهی، دارای مدرک دکترای فلسفه و کلام و اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

سخنرانان این پیش‌نشست هستند.

دکتر منصور کوهی رستمی یکی از سخنرانان پیش نشست نقش هوش مصنوعی در تحول شیوه فعالیت و ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی درباره چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی در کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران کتابخانه‌های عمومی در عصر هوش مصنوعی و مهارت‌های موردنیاز آن‌ها صحبت خواهد کرد.

سخنران دیگر این پیش‌نشست، نغمه میلانی‌فر در ارتباط با کاربردهای هوش مصنوعی در ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی، معرفی مطالعات و موارد پیاده‌سازی هوش مصنوعی در کتابخانه‌های عمومی و نسل آینده کتابخانه‌های عمومی با تاکید بر هوشمندسازی خدمات به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان “علوم اطلاعات و هوش مصنوعی” ۲۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. خواهشمندیم در امتداد شبکه اطلاع‌رسانی ما باشید و همکاران، همکلاسی‌ها، دانشجویان و دوستان خود را مطلع کنید. مشتاق حضور همه متخصصان، حرفه‌مندان، اساتید محترم، دانشجویان گرامی و پژوهشگران هستیم.

 

آخرین اخبار