دومین جلسه کمیته راهبری کنگره پنجم برگزار شد

دومین جلسه کمیته راهبری پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در روز سه شنبه ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۸ و در محل دفتر انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم خراسانچی، دبیر اجرایی کنگره پنجم نکاتی را برای تایید و تصویب توسط کمیته راهبری مطرح کرد و خانم علیمرادی، عضو کمیته اجرایی، گزارش عملکرد یک ماهه این کمیته را قرائت نمود. در این گزارش به فعالیت‌های کمیته اجرائی در شهریورماه ۱۳۹۸ اشاره شد. مهم‌ترین این فعالیت‌ها عبارتست از: آماده‌سازی و انتشار فیلم‌های کنگره چهارم، استخراج و آرشیو اطلاعات کنگره چهارم از وب‌سایت‌های خبری، اطلاع‌رسانی اخبار جلسه‌های برگزار شده برای کنگره پنجم در وب‌سایت و کانال‌های انجمن و کنگره، راه‌اندازی صفحه اینستگرام انجمن، برنامه‌ریزی و هماهنگی برای تشکیل شش جلسه با حامیان کنگره و ارسال نامه به مسئولان کمیته‌های انجمن و تقاضا از آنها برای ارائه برنامه‌های خود در کنگره.
سپس آقای دکتر زره ساز، دبیر کمیته علمی، گزارشی در خصوص جلسات برنامه ریزی پنل های کنگره پنجم ارائه کرد. در این گزارش عنوان شد که تا کنون برنامه‌ریزی برای آغاز به کار پانزده پنل انجام شده است. دبیران این پنل ها تا حدود زیادی مشخص شده اند. قرار است هر پنل چند پیش نشست برگزار کند و پس از برگزاری پیش نشست ها در رابطه با کیفیت حضور آن پنل در کنگره تصمیم گیری خواهد شد.

آخرین اخبار