دومین پیش‌نشست علم‌سنجی ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
انجمن علمی کتابداري و اطلاع‌رسانی ایران، ششمين کنگرۀ ملي متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه‌اي از نشست‌های موضوعی مرتبط در پاییز ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در اين كنگره ارتباط و تأثیرگذاری تحول ديجيتال بر علوم اطلاعات از منظرهاي مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در این راستا دومین پیش‌نشست علم‌سنجی در روز چهارشنبه،‌ ۵ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با موضوع «طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های علم‌سنجی در دانشگاه‌ها: ملزومات، تجربیات و کاربردها» به دبیری آقای دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی (عضو هیئت‌علمی و مدیر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش دانشگاه شاهد) در فضای ادوبی کانکت انجمن برگزار خواهد شد.
در این پیش‌نشست خانم رشا اطلسی (مسئول مرکز اطلاع‌رسانی و علم‌سنجی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران) با عنوان «سامانه ملی علم‌سنجی: یکپارچه‌سازی و توسعه ابزارهای ارزیابی عملکرد علمی محققان و سازمان‌های تحقیقاتی» سخنرانی خواهند داشت و آقایان دکتر پیام کبیری (رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت)، دکتر حمزه نورمحمدی (عضو هیئت‌علمی و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد علمی دانشگاه شاهد) و خانم مریم رزمگیر (کارشناس مسئول واحد علم‌سنجی دانشگاه علوم پزشکی ایران) نیز مهمانان این برنامه هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک (https://learning.ilisa.ir/scientometrics)، در بستر ادوبی کانکت، در نشست حضور یابند.

آخرین اخبار