پوستر نخستین کنگره متخصصان علم اطلاعات منتشر شد

 

 

congressA3 2

 

پوستر نخستین کنگره متخصصان علم اطلاعات با شعار «اطلاعات و جامعه: خدمات کتابخانه ها، آرشیوها و موزه ها برای توسعه ملی» منتشر شد.

سید ابراهیم عمرانی، دبیر اجرایی نخستین کنگره متخصصان علم اطلاعات در گفتگو با لیزنا با اعلام این خبر افزود: پوستر نخستین کنگره  متخصصان علم اطلاعات توسط خانم دلنشین دانایی مقدم طراحی شد. این پوستر که امروز انتشار یافت و در اختیار سازمانها قرار گرفت تا نصب شود و در معرض دید افراد قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر محور موضوعی اصلی نخستین کنگره: «اطلاعات و جامعه: خدمات کتابخانه ها، آرشیوها و موزه ها برای توسعه ملی» و اطلاعات مربوط به زمان و مکان برگزاری کنگره، عناوین نشستهای دهگانه نیز درج شده است. همچنین در این پوستر لوگوی سازمانها و نهادهای حامی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران برای برگزاری این کنگره درج شده است که این سازمانها و نهادها عبارتند از: «سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران»، «نهاد کتابخانه های عمومی کشور»، «سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران»، «مرکز منطقه ای علوم و فناوری اطلاعات»، «پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران»، «پایگاه استنادی علوم جهان اسلام»، «کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و منابع علمی دانشگاه تهران»، «موسسه خانه کتاب»، «سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی»، «مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی»، «کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی»، «موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان»، «اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا)» و «پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)».

عمرانی در ادامه در پاسخ به این سئوال که برنامه زمانبندی کنگره چه زمانی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، اظهار داشت: برنامه نشستهای تخصصی کنگره آماده شده است و روز شنبه منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، نخستین کنگره متخصصان علم اطلاعات با حضور استادان، دانشجویان، کتابداران و حرفه مندان علم اطلاعات ۱۶ و ۱۷ آبان ۱۳۹۴ در سالن های سه گانه کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در کنگره می توانند به قسمت «ثبت نام در کنگره» مراجعه و نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام اقدام نمایند.

آخرین اخبار