کارگاه آموزشی دستیارهای هوشمند و کتابخانه‌های پزشکی: Chat GPT برگزار خواهد شد

کارگاه آموزشی به همت نشست کتابداری پزشکی به دبیری دکتر فاطمه شیخ شعاعی با عنوان «دستیارهای هوشمند و کتابخانه‌های پزشکی: Chat GPT» روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ تا ۱۴ به صورت مجازی و در فضای ادوبی کانکت هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات به آدرس اینترنتی برگزار خواهد شد.

مدرسان این کارگاه آموزشی دکتر مریم اخوتی، عضو هیات علمی گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان و الهام شریف پور، کاندیدای دکتری کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند که درباره فهرست‌نویسی و رده‌بندی، بهبود استراتژی جست و جو، واقعیت‌سنجی اطلاعات سلامت و مصاحبه مرجع صحبت خواهند کرد.

لازم به ذکر است شرکت در این کارگاه آموزشی برای عموم آزاد است، چنانچه شرکت‌کنندگان محترم مایل به دریافت گواهی باشند، شرایط به شرح ذیل می‌باشد:

  • هزینه کارگاه برای دانشجویان مقطع کارشناسی (۴۰ هزار تومان)
  • هزینه کارگاه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری (۵۰ هزار تومان)
  • هزینه کارگاه برای سایرین (۷۰ هزار تومان)

پس از برگزاری کارگاه آموزشی، شرکت‌کنندگانی که مایل به دریافت گواهی هستند، می‌توانند مشخصات خود را به رایانامه دبیرخانه انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به آدرس ilisaoffice@gmail.com ارسال نمایند.

هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان “علوم اطلاعات و هوش مصنوعی” ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. خواهشمندیم در امتداد شبکه اطلاع‌رسانی ما باشید و همکاران، همکلاسی‌ها، دانشجویان و دوستان خود را مطلع کنید. مشتاق حضور همه متخصصان، حرفه‌مندان، اساتید محترم، دانشجویان گرامی و پژوهشگران هستیم.

 

آخرین اخبار