دومین پیش‌نشست بازاریابی ۲۲ مهر ۱۴۰۳ برگزارخواهد شد

دومین پیش‌نشست بازاریابی با عنوان « نقشه راه هوشمندسازی بازاریابی، از ایده تا اقدام »، روز یکشنه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت مجازی و در فضای ادوبی کانکت هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات برگزار خواهد شد.

اعضای حاضر در این پیش‌نشست:

دکتر حمیده جعفری پاورسی، مسئول گروه‌های تخصصی فرهنگستان هنر و سرپرست گروه مطالعات بین رشته‌ای هنر (دبیر نشست)

دکتر زهرا رضایی، عضو هیات علمی پژوهشگاه قوه قضائیه (سخنران) هستند.

سرفصل‌های سخنرانی دکتر رضایی در این پیش‌نشست، تحلیل داده و شناخت بازار، تدوین استراتژی بازاریابی هوشمند، سیستم‌های پیشنهاد دهنده در تنوع سبد خرید، بهبود و شخصی‌سازی تجربه مشتری، مدیریت کانال‌های دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی است.

 

آخرین اخبار