گواهی های حضور در پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
مهرناز خراسانچی دبیر اجرائی پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در رابطه با گواهی های شرکت کنندگان در کنگره توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد:

 ٢٩ و ٣٠ آبان ماه کنگره پنجم انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار شد. در این کنگره کارت های هوشمند(RFID) برای ثبت نام کنندگان صادر شد که با این کارت ها می توانستیم حضور افراد، پذیرایی و گواهی حضور را بهتر مدیریت کنیم.

در اطلاع رسانی های انجام شده تاکید شده بود که بدون این کارت ها حضور افراد در کنگره دچار مشکل می شود! و قرار بود در روز دوم با استفاده از آنها به سادگی هر فردی با مراجعه به سیستم تعبیه شده، گواهی خودش را چاپ نماید!

اما مشکل جدی پیش آمد، در روز دوم، طبق آمار افراد کمیته اجرایی مستقر در پذیرش، حدود ۴٠ درصد از حضار گفته بودند کارت خود را نیاورده اند و این عملا یعنی بهم ریختگی و بی نظمی در برنامه! باید فکری می کردیم! با سرعت شروع به چاپ گواهی ها کردیم، در همان ابتدا پرینتر خراب شد، به سراغ پرینتر دیگری در دفتر انجمن رفتیم! آن هم از کار افتاد! در آن ساعات پایانی و با حجم کاری که برای آماده سازی اختتامیه وجود داشت، با مهندس فریوری از شرکت پیام مشرق مذاکره کردیم و قرار شد با دادن برنامه ای از طرف ایشان، از طریقی لینکی (Iranlibs.com) که از روز یکشنبه ١٧ آذر در وبسایت کنگره به آدرس “congress.ilisa.ir” فعال خواهد شد، دریافت گواهی‌ها فراهم گردد.

از همراهان انجمن برای این اتفاق پوزش می خواهم؛ چنانچه افرادی موفق به دریافت گواهی شان نشدند لطفا مشکل خود را از طریق آدرس ایمیل روابط عمومی (ilisa.pr95@gmail.com) به ما اعلام نمایند. پیگیری از راههای دیگر به دست کمیته اجرایی نخواهد رسید.

آخرین اخبار