ثبت‌نام کنگره متخصصان علوم اطلاعات با شرایطی ویژه تمدید شد
ثبت‌نام کنگره متخصصان علوم اطلاعات با شرایط ویژه انجمن برای ثبت‌نام‌های گروهی،‌ دانشجویان و شاغلان نهادهای حامی تا ۲۴ اردیبهشت تمدید شد.

 

به گزارش لیزنا، انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان در جلسه‌ای فوق‌العاده برای ثبت نام در هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات شرایط ویژه‌ای در نظر گرفت.

طبق مصوبه‌ای که در این جلسه به تصویب رسید برای ثبت نام دانشجویان دوره کارشناسی ۸۰ درصد و دانشجویان کارشناسی ارشد ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین به منظور قدردانی از حامیان برای ثبت نام شاغلان نهادهای حامی انجمن در برگزاری کنگره هفتم ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام گروهی در کنگره نیز با ۲۰ درصد تخفیف صورت خواهد گرفت. همچنین امکان ثبت نام غیرحضوری (آنلاین) برای آن دسته از افرادی که شرایط حضور در روزهای کنگره را ندارند،‌ برای حضور مجازی در کنگره فراهم شده است.

ثبت نام در کنگره تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط ویژه و نیز ثبت نام به نشانی اینترنتی فرم ثبت نام در کنگره مراجعه کنند.

لازم به ذکر است عضویت تمام اعضای انجمن که در هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات ثبت نام می‌کنند، به مدت یک سال تمدید خواهد شد. حضور در کنگره بدون دریافت گواهی و پذیرایی برای افرادی که امکان ثبت‌نام ندارند، رایگان و بلامانع است. انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران مشتاق مشارکت همه اعضا، دانشجویان و حرفه‌مندان در هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات است.

آخرین اخبار