دومین پیش‌نشست آرشیوهای دیداری و شنیداری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
انجمن علمی کتابداري و اطلاع‌رسانی ایران، ششمين کنگرۀ ملي متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه‌اي از نشست‌های موضوعی مرتبط در بهار ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در اين كنگره ارتباط و تأثیرگذاری تحول ديجيتال بر علوم اطلاعات از منظرهاي مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

دومین پیش‌نشست آرشیوهای دیداری و شنیداری روز دوشنبه،‌ ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با موضوع «بررسی و تحلیل استاندارد فراداده EBU CORE و استاندارد مفهومی RIC» به دبیری خانم سپیده سیروس کبیری (کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات؛ آرشیویست آرشیوهای صدا و سیما؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن صیانت از اسناد و محتوای دیداری شنیداری) در فضای ادوبی کانکت انجمن برگزار خواهد شد.

مهمانان این پیش‌نشست آقایان دکتر سید مهدی طاهری (دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)) و خانم آزاده راستگو (کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی؛ آرشیویست سازمان صدا و سیما، پژوهشگر حوزه فرداده در آرشیوهای دیداری و شنیداری) خواهند بود.

علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک (http://learning.ilisa.ir/audiovisual_archives)، در بستر ادوبی کانکت، در نشست حضور یابند. ‏

 

آخرین اخبار