ششمین گفتگوی زنده (لایو) مربوط به کتابخانه‌های آموزشگاهی در ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
انجمن علمی کتابداري و اطلاع‌رسانی ایران، ششمين کنگرۀ ملي متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه‌اي از نشست‌های موضوعی مرتبط در بهار ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در اين كنگره ارتباط و تأثیرگذاری تحول ديجيتال بر علوم اطلاعات از منظرهاي مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در این راستا علاوه بر پیش‌نشست‌های تخصصی، گفتگوهای زنده‌ای نیز در نظر گرفته شده است،  بر این اساس ششمین گفتگوی زنده (لایو)  مربوط به نشست کتابخانه‌های آموزشگاهی یکی از نشست‌های موضوعی کنگره متخصصان علوم اطلاعات، یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱ تا ۲۲ در صفحه اینستاگرام انجمن برگزار خواهد شد. در این گفتگوهای زنده که تا موعد کنگره هر دو هفته یکبار در روزهای یکشنبه برگزار خواهد شد،  موضوع آن، بیان نگرش‌ها و تجربه‌های کتابداران کتابخانه‌های آموزشگاهی است.

این برنامه با حضور خانم‌ها دکتر نسترن پورصالحی (دبیر نشست) و دکتر زهرا نیکدل (کتابدار و مدرس دوره‌های آموزشی کتابداری برای معلمان و مربیان) و آقای حسین افشاری (معلم، کتابدار و برگزیده جشنواره مروجان کتابخوانی کشور) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (ilisa1345) در این برنامه زنده حضور یابند.

آخرین اخبار