سومین پیش‌نشست کتابخانه‌های تخصصی و برنامه‌ریزی و بهبود مستمر ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
انجمن علمی کتابداري و اطلاع‌رسانی ایران، ششمين کنگرۀ ملي متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه‌اي از نشست‌های موضوعی مرتبط در بهار ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در اين كنگره تأثیرگذاری تحول ديجيتال بر علوم اطلاعات از منظرهاي مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در این راستا سومین پیش‌نشست کتابخانه‌های تخصصی و برنامه‌ریزی و بهبود مستمر روز چهارشنبه،‌ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با موضوع «راهبردهای نوین تدوین استاندارد کتابخانه‌های تخصصی ایران با تأکید بر تحول دیجیتال» به دبیری آقای فرامرز مسعودی (مسئول کمیته برنامه‌ریزی و بهبود مستمر انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران) در فضای ادوبی کانکت انجمن برگزار خواهد شد.

مهمانان این پیش‌نشست نیز، آقایان ابراهیم عمرانی (مسئول کارگروه سازماندهی استاندارد کتابخانه های تخصصی ایران)، امیر ریسمانباف (رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه تخصصی سازمان آب و برق خوزستان) و خانم دکتر میترا صمیعی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی) خواهند بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک (http://learning.ilisa.ir/specializedlibrary)، در بستر ادوبی کانکت، در نشست حضور یابند. ‏

 

 

آخرین اخبار