فراخوان سومین دوره جایزه ملی پوری سلطانی

سومین دوره جایزه ملی پوری سلطانی همزمان با چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌شود. این جایزه به  بهترین فعالیت حرفه‌ای و یا ابزار کاربردی در حوزه علوم اطلاعات که از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان شش ماهه اول سال ۱۳۹۷ تولید و منتشر شده است اعطا می‌شود.

 

 این جایزه بر اساس نظام‌نامه جوایز ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران مصوبه نشست ششم هئیت‌مدیره دوره ششم به تاریخ ۴/۴/ ۱۳۹۵ و به منظور قدردانی از حرفه‌مندان حوزه علوم اطلاعات که اثر برجسته‌ای انجام داده اند اعطا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این فراخوان شرکت کنند. آثار ارسالی برگزیده بعد از انجام مراحل داوری  همزمان با سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آبان‌ماه ۱۳۹۶ مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

داوطلبان می‌توانند، شرح مختصری از فعالیت خود را تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ حداکثر در ۱۵۰۰ کلمه در وبگاه کنگره نشانی www.congress.ilisa.ir   یا از پیوند زیر ارسال کنند. آثار دریافتی بعد از موفقیت در داوری اولیه مورد ارزیابی نهایی هئیت داوران قرار خواهد گرفت. آثار برگزیده با به دست آوردن امتیازهای لازم، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

برای ارسال آثار کلیک کنید.

آخرین اخبار