پیام خانم کریستین مک کنزی (Christine Mackenzie) رئیس ایفلا به پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات

 

خانم کریستین مک کنزی (Christine Mackenzie) رئیس ایفلا در پیامی به پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات دیدگاه خود را در رابطه با تم کنگره و آینده کتابخانه‌ها ارائه کرد. این پیام تصویری را می‌توانید در اینجا ببینید.

متن این پیام به شرح زیر است:

«من کریستین مک کنزی، رئیس ایفلا هستم و جا دارد تا از این فرصت استفاده و در مورد آینده کتابخانه ها با کتابخانه های ایران صحبت کنم. کتابخانه ها در تحقق اهداف توسعه پایدار سازمان ملل ۲۰۳۰ نقش بسیار مهمی دارند.  واقعاً نقش مهمی در تشویق و تقویت سواد داریم که  یک هدف سنتی برای حفظ  و نگهداشت میراث فرهنگی است.  آینده کتابخانه ها بسیار روشن است زیرا مردم می فهمند که این حوزه چقدر اهمیت دارد. محوریت کار من در ایفلا این است که “بیاییم با هم کار کنیم”.  لذا  فکر می کنم در حرفه خود با همکاری مشترکمان و سایر سازمان های مشابه، باید همه با هم کار کنیم تا بطور همیشگی بهترین حالت را برای کتابخانه ها ایجاد کنیم. برای همه کتابخانه های شما بهترین آرزوها را در ایران دارم و امیدوارم که وقت بگذارید و از کتابخانه های کشور خود دیدن کنید. متشکرم.»

یادآور می‌شود پیام‌های تصویری، در هشتاد و پنجمین اجلاس ایفلا (آتن, ۲۰۱۹) توسط همکاران اداره کل روابط بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و کمیته روابط بین‌الملل انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران تهیه شده است.

آخرین اخبار